knutii

If I were a boy

Kategori: Allmänt

ännu en dag på slottet... aaa blir galen på allt om det där jädra bröllopet, vem bryr sig om att dom äntligen får gifta sig..
bara för att hon är kronprinsessa behöver dom vel inte skriva om de på varenda blad i varenda tidning eller visa de på varenda jädra kanal 24 timmar om dygnet...

vart på möte idag.. lönemöte var de visst... vart inte mycket klokare av de, va inge prat om nån lön.. va bara diskussioner om hur ja tycker att jag är på jobbet, om jag känner att ja ger de ja kan, (tror de) inget man sitter och tänker på om dagarna, ifall ja utför mitt arbete ordentligt. och de ska dom vel inte fråga mig i såna fall. är vel bättre att fråga brukaren vad hon tycker.. jag tycker jue självklart att ja gör ett toppen jobb.. hahaha....

nej dags att fixa lite mat =) lr fixa  och fixa, ja ska stoppa byttan i micron.. hehe.. fick matlåda av syster igår :)..  tack tack..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: