knutii

1 Juni..

Kategori: Allmänt

vilken helg de har vart.. :)... i fredags så ladda man hela dagen inför den stora kvällen, Talfel,jag,Robban,Erika tog oss en lunch på träslottet och började lite smått med alkoholintaget :).. efter maten drog vi te talfel och plocka ihop singstar grejerna som vi skulle ha med till mig :D.. sen drog de igång ordentligt.. härj och sång för hela slanten, maxmonstret kom jjue och joina oss också :).. (Lycka).. efter litte förfest hör mig drog vi till talfel igen till den riktiga festen, mycke folk var de.. men roligt.. senare drog vi ut te öltältet ja och fia, vart litte karusell åkande också.. den såg roligare ut än va den var.. men litte rolig var den.. ja gjorde som vanligt en vurpa så mina knän och arm ser ut som hej kom och hjälp mig :P.. men ja klara älven iaf så de va jue bra..

På Lördag så var de dags för Morsdag firande ute hos äldsta syster, vi grilla och hade de jätte mysigt.. ja och fia var på'et igen :P.. men tappa lusten litte när inte dom andra istan skulle ut, kändes såå tråkigt :(.. men vi alerta vel till oss och bestämde att vi drar med panda tillbaka till filipstad istället, där festar dom jue iaf :P..
härjig förfest där, sen vart de köket, inte lika roligt, sen efterkaka.. den va nog roligast.. hahaha oj oj att vi lyckas.. men skoj va de :D..
aja de va litte om helgen..

Nu lär ja dra te jobbe..
Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: