knutii

Ge mig!!!!!

Kategori: Allmänt

Vill verkligen att våren ska komma nu!! vill ha tillbaka gnistan, just nu känner jag mig så nere hela tiden!
blir sur för ingenting utan anledning, känner inte för att göra nånting! hatar när de blir så här på vintern!!
Det är så himla tråkigt att allt går ut över min familj, stackars Morgan får stå ut med mycket nu :( är ett under att han fortfarande är kvar!! :( en del säger jue att det 1a året vekligen är en prövning för föräldrarna, men tror inte att de är pga av att vi fått barn som humöret svänger väldigt mycket, för Hugo är världens lugnaste unge, Morgan hjälper till så grymt mycket med allt både i hemmet och med Hugo så de kan ju knappast bero på att jag är slutkörd!!
jag får be till han där uppe att de får bli vår och varmt snart så jag blir glad och pigg igen :)
 
ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: