knutii

Värkar!!

Kategori: Allmänt

Herregud säger ja bara!! vaknade inatt kl 02 av att jag hade såna värkar så ja visste inte vart ja skulle ta vägen, började ta tid i ca en halvtimme, dom kom med 4-5 minuters mellanrum! efter 45 minuter ringde jag in till BB i Kga för att höra mig för litte! dom sa åt mig att ta en varm dusch och en alvedon och vänta och se!! Kl 04 gav de sig lite så att ja kunde sova.. sov till kl 9 för då var de dags igen! och så har de hållt på hela dagen idag, fast inte så intensivt, det kommer med ca 20-30 min mellanrum, så de är bara vänta och se.
Jag tänker inte åka in för tidigt ialla fall så att vi blir hemskickade igen!!
 
 
Fick inflyttningspresent av min Pappa,Mamma och syskon idag :) dom la ihop så att jag kunde köpa en ordentlig bäddmadrass till sängen, så nu kommer vi sova så gott :)..
 
Nä ska nog ta en liten vila nu, man vet jue aldrig när ja kan göra de härnäst :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: