knutii

över...

Kategori: Allmänt

snart är den här arbetsveckan över.. SKÖNT...  usch så segt den här veckan har gått..  tur att de är helg snart.. :)..
men i helgen blir de lugna puckar hela helgen... Thuva och Thilde kommer och hälsar på mig, så de blir bara en massa mys istället för party :)....

veckan har vart rätt upp och ner... konstig har den vart, men de börjar ordna upp sig nu hoppas ja, känns så idag i alla fall.. men de va värre igår, då kändes de som om de aldrig kommer släppa.. äsch man lär sig...

haha i morse kl 04.33 vakna ja av att de ringde på min mobil, aaa va är de för idiot som ringer så tidigt tänkte ja, men de va ingen idiot de va min kära far som ringde, innan ja riktigt fatta och kunde svara så hade ja tusen tankar i huve, trodde jue självklart att de hade hänt nå, det är jue inte vanligt att han ringer den tiden, men när ja svara så va de ingen där, hmm.. tänkte nä nu har han svimma av lr nå när han försökt ringt efter hjälp, vart bra skraj, men sen hörde ja hur de snarka te litte.. då fatta ja att han sov.. hahaha han hade kommit åt knapparna i sömnen och ringt upp mig... :)..  (pucko)
så idag har ja vart vaken sen kl halv fem i morse... kunde inte somna om efter.. hehe så nu känner ja mig faktiskt lite trött, känns som ja kan somna snart och sova en hel natt för engångs skull, bäst att stänga av ljudet på mobilen på nätterna i fortsättningen.. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: