knutii

FREDAG..

Kategori: Allmänt

Sitter hemma hos syster på Tegner just nu och myser med en öl :).. göttans de.. :P.. Panda jobbar kvällen så hon dyker nog upp här sen, skulle jue bli lugnt idag, men upps de vart ändrade planer, och man är jue så svår övertalad också.. hehe..

Vi var upp till pappa igår och fira han litte :).. de va mysigt de, är inte ofta vi träffar han så där en heldag :).. synd det tycker jag.. ja skulle jue va snäll och gå ut och gå med hunden en liten runda, tyvärr vart inte rundan så liten... ja tappade bort mig i skogen, haha HUR FAN GICK DET TILL, men var bombsäker på att ja skulle komma ut vid snäckeskolan, men gick och gick och ingen skola syndes till, och ja vägrade först att ringa till pappa och säga att ja inte riktigt visste vart jag var, så ja fortsätte bara att gå, tänkte vel att nån gång lär ja jue känna igen mig, har jue ändå bott i hällefors i 18 år :).. men NEJ kände inte igen mig ett dugg, tillslut kom ja fram till en korsning, hmmm vilket håll skulle ja ta tro?, Ludde gick åt höger så då hängde ja bara på, men tillslut var ja tvungen att erkänna att ja inte visste vart jag var, så det var bara att ringa pappa och försöka förklara vart ja hade gått, tillslut fatta pappa vart vi var så han skicka syster så hon kom och hämta oss :).. hur hamna ja på SMALVIKSVÄGEN, men men nu har ja fått 2011 motion :D hahaha...

Nej nu blir de musik och tagga inför kvällens bravader :D..

sup och svälj trevlig helg :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: