knutii

Förkylning...

Kategori: Allmänt

Yes det härjar här i vårat hushåll :) mitt börjar gå över lite smått så de känns skönt! Men så är jue mannen sjuk också, och som alla vet att när en karl är sjuk så finns de inge värre, mina kraftiga förvärkar och ömma kropp är en piss i havet om man jämför med hans hosta hahaha :D.. Men han kan vel få klaga lite :) <3.. Han har ju trots allt fått stått ut med ganska mycket nu i 8 månader!! :)
 
Det märks mer och mer nu att kroppen förbereder sig för det som komma skall,  den känns annorlunda på nå sätt, svårt att förklara men dom som vart med om de vet jue vad jag menar :) 
Är lite kluven över ifall jag hellre vill att de sätter igång ordentligt så att han kan komma ut nu eller om han kan stanna veckorna ut och växa till sig lite, vi fick jue inte det bästa betyget hos BM sist, så det är nog bättre att han stannar ett tag till och växer lite :) Jag har iaf gjort vad jag kunnat nu i matväg för att de ska räcka till oss båda, tycker inte ja gör nå annat om dagarna än att äta, men som BM sa att de känns nog så pga OP. Det känns ju liksom fullt hela tiden, men om en person utan OP skulle göra samma sak så skulle de knappt kännas! men som sagt jag försöker iaf, kan inte göra så mycket mer, allt för att våran lille ska må bra<3
 
Annars händer de vel inte så mycket nu, dagarna flyter på, en del bättre än andra!!
 
Måste bara lägga upp ett kort på världens underbaraste tjej<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: