knutii

Oj oj vad längesen...

Kategori: Allmänt

Oj de var sjukt längesen jag skrev här, har jue hänt ganska mycket sen sist om man säger så :)
vet inte riktigt vart man ska börja..
Tror det var i Maj för 2 år sen som jag träffade han med stort H för första gången, vi träffades ute på krogen och de gick som de gick :) och nu sitter vi här och väntar vårt första barn som är beräknat till den 17/9 :).. vem kunde tro de, jag som varken var intresserad av att skaffa barn eller ett förhållande för 2 år sen! men träffar man rätt så gör man, och ingen är gladare nu för de än jag :)
Resan hit har inte vart en dans på rosor direkt, men vi kämpa oss igenom våra tvister och de gjorde oss bara starkare!! <3
Graviditeten ska jag inte klaga på, har nog inte haft nåt utav dom "vanliga" sakerna man ska ha, Det enda ja åkte på var gallsten, satan i gatan säger ja bara vilken smärta.. och naturligtvis så kan dom inte operera bort gallan förs barnet är fött, så i 9 månader har jag fått stått ut med det här, fick visserligen smärtlindring i form av morfin suppar, men dom tar ja helst inte eftersom ja blir helt snurrig och borta i huve, men ibland måste man tyvärr ändå!!
Men nu närmar sig Op ialla fall, ca 1 månad efter förlossning kan dom operera :)
För övrigt så tycker jag att dagarna går sååååå sakta nu, är 4 veckor kvar till beräknat datum, men har på känn att det blir runt den 25e om dom inte sätter igång mig! Allt är iaf fixar inför bebis ankomst, har skaffat en jätte fin 3a så att han får eget rum.. tog chansen när den kom.. visst man kan ha dom i sovrummet iaf första året, men ja kände att ja vill inte vänta. och hade ja väntat hade ja kanske inte fått en sån här bra chans igen, lägenheten är på bottenvåningen, jag fick total renoverat i alla rum och fick välja golv och tapeter själv :) drömläge jue :)
Ska försöka hålla igång den här bloggen igen, det är jue faktiskt skönt att skriva av sig lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: